Thursday, July 9, 2009

Aku dan perlawanan bola?

Esok pagi, aku ada perlawanan bolasepak
(Sebenarnya aku ada bicara permohonan)

Aku terfikir bagaimana hendakku main sedang sebelum bermula aku sudah ketinggalan 2-0
(Sebenarnya aku terfikir bagaimana hendak ku berhujah sedang aku sudah ketinggalan 2 isu prosedur)

Ini semua gara-gara Presiden Kelab yang tidak mengambil berat tentang pasukan sendiri
(Sebenarnya ini semua gara-gara anak guam yang tidak ambil berat tentang kes saman sendiri)

Pihak lawan dihadiahkan 1-0 kerana kelewatan Presiden Kelab membayar yuran perlawanan
(Sebenarnya pihak lawan berkelebihan 1 isu prosedur kerana anakguam hanya datang berjumpa kami untuk mengenepikan Penghakiman Ingkar selepas sebulan seperti yang ditetapkan oleh undang2 yang relevan penghakiman itu direkodkan atau disampaikan dengan sempurna kepada anakguam kami)

Pihak lawan dihadiahkan 2-0 kerana kelewatan Presiden Kelab membayar denda kelewatan membayar yuran perlawanan
(Sebenarnya pihak lawan berkelebihan 1 lagi isu prosedur kerana anak guam hanya kembali kepada kami dengan afidavit yang bertandatangan selepas 14 hari dan ianya melebihi had masa dibenarkan seperti yang ditetapkan oleh undang-undang yang terpakai)

Adakah aku juga akan tidak bersemangat kerana Presiden Kelab sudah lama tidak menjelaskan gaji tertunggak?
(Sebenarnya adakah aku tidak bersemangat kerana anakguam tidak menjelaskan yuran guaman yang tertunggak)

Tidak..aku akan terus bersemangat untuk menang perlawanan ini kerana aku lah CRISTIANO RONALDO
(Sebenarnya Tidak..aku akan terus bersemangat untuk menang bicara ini kerana aku la HAHAHAHAH)

2 comments:

  1. LIVERPOOL LEH MENANG,KITA LG LA BLEH,SBB KITA XSOKONG LPOOL

    ReplyDelete
  2. yg_indah,
    betul tu kek,perkara kecik je ni..asalkan semangat pemain berkobar2,apa2 pun boleh jadi

    ReplyDelete