Thursday, June 25, 2009

Aku dan Pembukaanku

Assalamualaikum..
Aku membuka laman aku ini dengan Ummul Quran...
Al-Fatihah..(yg ni kalian kena baca sendiri)..
Amin..
Walaupun ni post pertama aku,aku dah terasa kemalasannya..
Kemalasan inilah yang menyebabkan aku menangguhkan posting pertama ini walaupun blog ini sudah "didaftaraikan"lama dahulu..
Kemalasan ini jugalah yang akan nanti aku kira akan menghabuksawangkan blog aku ini hahaha..
Makin terngiang-ngiang di telinga motto sekolah aku dulu "Fastakim Kama Umirta"yang menggesa ummat beristiqamah dalam mengerjakan sesuatu yang baik..makin menebal lapisan-lapisan kemalasan menyelimuti diri hingga mendarahdagingtulang...
Mampukan aku di selamatkan oleh perubatan canggih moden kini dan/atau rawatan rukiyyah Islam..
Sama-sama kita nantikan..

2 comments:

  1. hahaha pembukaan pun dah gempak.aku dah kata.aku memang minat gaya penceritaan hang ni

    ReplyDelete
  2. aku menulis ni pun sbb hang janji hang nak baca...

    ReplyDelete