Thursday, December 3, 2009

Aku dan Cubaan Aneh

Sedang cuba bersedih hari ini agar kegembiraan hari esok melebihi kegembiraan semalam!










_________________________________________________________________________
Paparan masuk tambahan ini dibuat pada 8/12/2009 jam 4.45 petang bagi menjawab pertanyaan tuan Kelisa Samudera.
___________________________________________________________________________

Gagal bersedih setelah mendengar lagu sedih dalam bahasa yang tidak difahami!


Mencuba semula dalam bahasa kita, bahasa jiwa bangsa!








Selamat mencuba!
























11 comments:

  1. Dah msk ofis lmbt, smpt lg upadte blog walaupun ckit...

    -Artakuz-

    ReplyDelete
  2. artakuz: mana boleh samakan SBS dgn ko, SBS anak emas bos..masuk pukul baper pun bos takkan tanya..bukan setakat bleh update blog, lyn facebook pun bos dia kasiklaaa..sabarala artakuz ye..

    ReplyDelete
  3. hg sedih hari jumaat.hri sabtu n ahad hg hepi kot sebab boleh dating.huahauahauah

    ReplyDelete
  4. tuan nal,
    mcmn hang tau aku masuk lmbt..bukan ke hang tdo berselimut lagi masa aku kuar td...
    p/s:

    tuan jo,
    mat nal lagila bos tak tanya..sbb kalu bos tanya mcm dia tanya diri sendiri...
    p/s:mat nal adalah bos..

    tuan kek,
    hang ni tak abis2 serkap jarang aku g dating..
    aku g dating ngan pak syed g kenduri salim adalah...
    p/s:bila hang nak mai sini dating ngan pak syed huhuhu

    ReplyDelete
  5. lagu melayu dia tajuk apa? macam penah dengar.

    ReplyDelete
  6. tuan ks,
    aku dah tmbh isi sbg menjawab soklan hang huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. zaman kejiwangan Seorang Bukan Sasterawan...

    -ssi²-

    ReplyDelete
  8. ini lagu tema telefilem lakonan lisdawati tu..tajuknya aku cinta padamu..antara cerita melayu yang best bagi aku..;)

    ReplyDelete
  9. biasa le tu. cinta2 rindu2 ni memang sinonim dengan GM.

    ReplyDelete
  10. tuan ks,
    hahaha,hang baru ingat..aku mmg selalu ingat cter ni sbb ni la antara cter yang sedara kita menangis masa tgk(walaupun takleh lawan ms tgk kabil kushi kabil igam) huhuhuhu

    tuan idid,
    jiwang ke ni?
    hang ni memang jiwang tahap rendahla kalu mcm ni huhuhu

    tuan GM,
    benar..tepat sekali..
    dulu kan kita hafal skrip dia..boleh siap berlakon lg
    tp hang jadi lisdawati suka nangis la

    tuan ks,
    Apa nak dikata lagi..memang kata2 tuan itu benar bagai dikata..tiada yang benar melainkan benar-benar belaka hahaha
    p/s:jgn marah jo huhuhuh

    ReplyDelete